Tuesday, February 8, 2011

Wow! Gemuk-gemuk berganda!

Al-kisah ni sebenarnyer mggu lepas pny..
ate teman balik ke tepeng,
idok le teman story2 ngan u olss mggu lepas..

walopun cte da lama, ade aku kesah?
kol 6 ptg bru smp umah dr blek keja..
perrgghh penat..
da la td makan pizaa kekenyangan!

aku pown terbaring depan tb..
tbe2
tbe2 nset di tangan berbunyyii
"can we pretend that airplanes in the night sky like shooting star"
aku pown menekan butang tengah utk angkat..

"Adik! hang p tgk hot ticket aku ada byk mana,
pastu hang p tebus!
arini last wey!"

aku pown
"herrmm yela.." dengan nada yang agak mls..

cari pny cari pny cari!
nah! ada 4 yang rm 10, 2 yg rm 15..
OMG!
banyakk nye!
dpt la aku tebus 4 pizza..

dengan memandu Kanch.. aku smp di piza yang hny 500m dr umahh...
pergh!
panjangnyer bratur! ciss aku bratur luar pintu pizza..
15 MINIT beratur
smp turn, aku oder n aku duduk..

dlm 20MINIT, 20MINIT ye anak2..
pizza pown siap..
otw nak blek, aku tgk..
perghh smp ke jalan org bratur nak tebus hot tikcet tu!
kire whole day tu menu aku hny pizza..
tengahari pizza!
malam pown pizza!


Mesej yang nak disampaikan :
Jangan tebus hot ticket lambat2 g :)

No comments: