Thursday, March 3, 2011

Tu la.. Buat last minit!

Tu la.. 
wat keja last minit!
Bila da hari last bayar SAMAN,
baru semua nak pegi serbu pos-pos malaysia la, myeg la..
da sistem down semua ade fenin kan?

ni abg ipar aku pown wat last minit,
dia pegi pjbt pos ari last bayar tu,
ni hasilnya bila dia menekan butang A


tu dia.. ambik kau..
no anda : 9832,
no sekarang : 9026

Ha, berkampung la dalam pejabat pos tu..
gila nak tunggu lg 800 orang..

nasib baik aku takde saman,
kalau tak, ha.. sama la aku pown!
mesti last minit gak
(ayat2 di atas menunjukkan aku pemandu berhemah)

Semalam, 
Aku dengar berita yang tarikh untuk pembayaran saman dah dilanjutkan 10 hari..
ha ape kome tunggu lagi?
mari2 kita serbu kaunter2 pembayaran secepat yang mungkin!
kalau tak, nama anda akan di BLACKLIST!

see ya!

No comments: