Wednesday, April 20, 2011

Mood = Down!

Kenapa aku macam ni?
Kenapa aku gelabah semacam ni?

Semuaaa tak kena!

hurm..
tempat mengadu pulak jauh nun di sana..

Seriusly!
pada sapa yang tak kenal aku..
aku sebenarnya Panas Baran!
tahu tak Panas Baran?
So..
Aku da cuba untuk buang sifat panas panas 
aku tu dengan SABAR!
Memang..
Memang sekarang aku hipokrit..
bajet cool depan semua orang,
dalam hati,
korang taw ke?

Then lagi satu aku Punctual!
Aku tak suka lambat
Aku tak suka tak tepat waktu
dan 
aku tak suka last minute..
memang pantang betol aku menda-menda last minit ni..
kalau orang janji kol 8
kol 7.30 aku sampai da..
kalau orang tu smp kol 9.00,
mmg kena maki dalam hati dengan aku..
maki dalam hati jela boleh
maki depan nanti orang kecik ati plak..

Tapi,
aku je ke nak jaga hati orang?
hati aku? sape jaga?

Seriusly aku down gila..
Otak aku serabut
pikir ni..
pikir tu..
dah full!!



Mungkin kadang2 orang rasa aku pentingkan diri..
ye! mmg aku penting diri bila tu membabitkan masa depan aku..
aku memang nampak budak-budak bodoh..
tapi aku nak masa depan yang cerah untuk aku..
impian aku tinggi..
aku da korban banyak untuk masa depan aku..
so jangan nak musnahkan masa depan aku dengan sikap dolak dalih..
ye! aku kelam kabut, aku x sabar...
paling penting, 
aku bodo
aku loser
fullstop.