Thursday, April 28, 2011

M'sia & Indo?

Maap ye..
entry kali ni agak berbaur kenegaraan sikit..
sikit jela..

aku xfaham..
bila aku kat perak, 
kadang2 aku ternampak laki2 msia ni 
suke benor bwk minah indo kehulu-kehilir..
kenape ek?
xfaham la..

bila aku kat selangor pown sama..
mesti aku akan ternampak..
lelaki msia ni akan ngedate @ bwk minah indon round2 naik moto?

kenapa ek?
ehh.. tp bukan statement ni aku jelez dgn diorg ke tak..
tapi pelik je..
just pelik sbb aku rasa ramai gak gadis dalam msia ni takde bf..
ehh.. tp aku ade bf eh..

tapi kalau minah indo tu cantik n comel 
macam awek indon bawah ni okey la jugak kan?
boleh kau tunjuk ke hulu ke hilirr


Nikita Willy

Asmirandah

tapii.. kalau muka.. adoiii tak sanggop den nak kobar..
tapi dalam ketegori kurang kecantikkan tu jugakk la deme mengakut..
ngape ek?

  1. Sebab diorang caring, lemah lembut, rajin? (tangan didada mata keatas)
  2. Sebab barang senang dapat? (opsss...)
  3. Sebab diorang mmg taste lelaki sini?
  4. Sebab diorang org luar negara? (hahaha.. luar ngra ler sgt)
  5. Sebab kesian diorang datang sini takde mak ayah?
  6. Sebab nak bagi kenegaraan kat diorang?
Sebab? Sebab? ntahh.. xtaw la nak ckp sebab ape lg..

2 comments:

nurshaf said...

gamaknye minah2 indon tastenye rendah, tak de nak mintak itu & ini, haha, kurang materialistik mebi.
low profile. :P

Eina Sakinah said...

hahaha.. yela tu sgt..
org m'sia pun low profile ape.. :D