Tuesday, October 25, 2011

Teringat kembaliii!!

Di zaman modern 2011 ni 
tiba2 aku teringat lagu2 fevret aku
time aku zaman sekolah
baru gedik-gedik nak bercintan cintun..

Dulu asal nampak laki
hensem
comel
putih
cute
tinggi
mestii aku suka!!
kira tahap jatuh cintan sakan laa..
kan??
budak-budak lah katakan...
memang gedik gatai merelaa la.. hahhaah

eh panjang lak mukadimah aku =,='

okey..
antara lagu pebret pujaan hatikuh adalah seperti ini :


1. Westlife - More Than Word
2. MLTR - Thats Why You Go
3. O-Town - All or Nothing
4. Savage Garden - Trully Madly Deely
5. Savage Garden - I Knew I Loved You
6. Savage Garden - I Want Stand With You On A Mountain
7. 98 degree - My everything
8. All 4 One - I swear
9. Richard Marx - Right here waiting
10. Enrique Iglasias - Hero
11. Lifehouse - You And Me

dannn banyak lagi la!
aku je lupa tajuk & artis.. hahahah
ni baru versi lelaki..
versi perempuan pown  banyakk.. hahaha


1. Leann Rimes - How Do I Live
2. Leann Rimes - I Need You
3. Leann Rimes - I Do Love You
4. Celine Dion - Because You Love Me
5. Celine Dion - The Power Of Love
6. Celine Dion - All By Myself
7. Toni Braxton - Unbreake My Heart
8. Mariah Carey - My All
9. Faith Hill - There You'll Be
10. Whitney Houston - Saving All My Love  For You

hurmmm
sedap2 kan lagu lama2 camni??
romantik je bile dengarr lagu lama2 camni kan?

Tapi aku layan lagu 90an omputih je..
Lagu 90an kat Malaysia ni seriusly aku tak pernah dengar..
satu hape aku tak taw lagu zaman 90an kat Malaysia ni...
Lepas aku masok Kolej tahun 2007,
baru la aku taw lagu2 macam lagu
Azie, Nadia, Nike Ardila, Ukays, AXL dan lain-lain lah kan!
penat la aku nak describe satu-satu kan?
hahaha
tapi bebudak rumah aku suka benor pasang lagu2 diorang ni..
siap layan2 feeling lagi cam lagu Azie tu...
aku pown wat derk jelaa..
dah lama-lama baru aku rasa cam lagu Malaysia yang lama2 pown sedap ape!
tambah2 lagu Azie ngan Nike Ardila..
Superbb woo..
Dah jadi lagu pebret aku time aku gi karoke!!
hahaha
curlastt kau jahhh!

hhahhaa...
okey dah penat menaip..
Menyanyi pown dh penat..
byeee u olss!

LOL <3

No comments: