Monday, November 21, 2011

Apa Pun Tak Boleyyy!!

Ohoiiiii serabut kepala hotak!
semak!

semak sebab??
KEJA betimbun!
IDEA takdak!
MALAS kerja!

ehhh Encik Abah, Kenapa Encik Abah tak bukak company besaq?
Kenapa Encik Abah jadik cikgu?
Kalau Encik Abah ada company,
boleh la anak Encik Abah ni jadi Manager! hahaa 

Kerja aku ni sebenarnya ada orang dengar MUDAH,
ada orang dengar cakap SUSAH,
oh mana satu?
tapi bagi aku kadang-kadang susah
kadang-kadang sonang!

Photographer + Designer + PA System (AV)
tu je!
ohh seriusly tu je!
but aku ada la buat kerja macam Video editting ke, Videography ke,
tapi tak banyak lah!
Photog + Photo Editting banyak!
ohh well =,=

TAPI!!
aku sekarang tengah penin mecari sedikit ilham untuk
Banner Convo + Booklet + Website!
tolong bagi idea boleh?
it must look like coprate,
+ green technology skit!
hatoii!

tapi aku heran lagi pelik!
satu natang idea pun tak masuk lagi dalam kepala ni..
why darling why??
sebelum ni banyak nauuu idea singgah lam otak beku nih..
ohhh idea.. come to mama pleasee!!
aisehh!

tapi aku dah tau dah punca ni dari apa
dan pasaipa aku dah macam malas nak keja??
sebabnya!!!!
Minggu depan seterett dari Jumaat sampai Rabu lagi satu,
5 hari wokk!
aku pi HOLIDAY!
yahooooooo!!
so bye-bye la keja!
tak lalu aku nak hadap hang hari2! 
woot woottt :)
tak sabaq rasanya nak pi jejak tempat yang aku tak penah pi nii..
countin2 dayss :)

p/s : nanti aku bawak balik buah tangan Gambar untuk korang cuci mata ye! huhu..


tak dak sapa nak wish happy holidays kat aku..
so aku wish seniri jelah yee..
hahaa pownn boleyyy!

No comments: