Friday, February 10, 2012

Cool ke?

hai! (sambil melambai tangan)
hari ni aku nak habaq skit pasai 
gadis-gadis di dalam Blog, Twitter mahupun Pesbuk..

pasai apa?
pasai depa dok cakap tentang mak depa punya,
bapak depa punya,
antie depa punya,
tokwan depa punya?

Punya apa??
tuttt!!
pukimak hampa!
Butuh pak hang!

LOL!

 cool ke?
best ke?
awesome ke?
bila hampa leh cakap camtu?

belum masuk lagi  
Babi, Cibai, Lahanat, Bangsat, Anak haram, 
haram jadah, Cipet?

LOL!

nampak best ke?
nampak cool ke?
nampak ko terbaiikkkkk ke?

Ni aku nak habaq,
muka tu dah comey-comey..
muka tu dah cun melecunn..
tak yah la dok berbahasa INDAH dalam twitter tuhh..
tak dak sapa rasa hang cool!
tak dak sapa rasa hang awesome!

orang AKAN kata
"euwww awek ni, muka lawa, pakai tudung, bila tulis status lam twit or fb 
macam ape je lagi.. semua menda mencarut dia nak sebut pasal makpak dia punya"

orang TAK KAN kata
"wahhh awak mencarut saya suka la!! terserlah kecomelan awak bila awak mencarut..
bila awak mencarut saya rasa nak re-tweet awak balik,
 bila awak mencarut saya nak like sejuta kaliii!!"

Ade ke??

Kalau nak luahkan rasa geram, marah, benci, dendam, maki hamun..
berpada-pada lah..
tak payah nak habaq satu malaysia mulut hang cam celaka..
okey baii!


No comments: