Tuesday, February 14, 2012

Design Banner History

Hi!
okey arini aku nak update pasal satu hobi aku,
iaitu design!
ehh hobi design pun ada kan?
pelik tak? bagi aku tak pown!

okey!
aku mula mula menjinakan diri dalam bidang design2 ni
dari aku form 2 lagi..
iaitu dulu aku suka "impose gambar kawan aku jadi artis"
wahh perangai kecik-kecik tak senonoh!
lepas tu baru la aku try design gambar saje-saje je..

lepas je aku kenal dunia blog ni,
aku pun try la design Banner untuk blog sendiri aku yang bertitle
ITS ALL ABOUT EINA SAKINAH
kira semua tulisan tangan aku,
semua perasaan aku semua aku campak dalam blog ni la kan?
so nak taw tak banner pertama aku camne?
tapi huduh la.. mula-mula nak jinak berdesign kan?

haha okey aku admit! memang buruk nak mampos!

lepas tu aku rasa macam banner ni terlalu dark parade sangat!
so aku bertukar ke design ala-ala gadis sikitt!!

okey aku paham.. memang macam budak-budak..
time aku design ni pun aku budak-budak lagi..
pakai software pun Adobe Photoshop CS je..
tak canggeh macam sekarang! CS5!

lepas aku da masuk kerja..
aku rasa nak tukar banner lagi..
dengan perasaan gediknya!
tarra~! pinky lagi oH!


okey sila jangan menyapah!
selepas tu aku rasa cam simple sangat lah banner ituu!!
so aku pown beralih arah ke lebih colourfull gituww~!



taraa.. yellow and pinky! i like it!~

lepas tu rasa cam nak tukar lagi..
dah aku buat, suka hati aku lah kan nak tukar tukar n tukar lagi??


okey berryy da simple one!
i like it!
lepas da lama pakai banner ni..
tangan yang gatal ni nak design banner lain pulokk!


tapi lepas da pakai ni untuk sementara waktu..
aku rase macam semak pulok?
ehh ada je tak kena kan?
menyampes!
pastu aku design lagii..
arhhh!


okey design ni aku suka sangatt!
sangat simple dan memenuhi citarasa makk nokss!
pastu aku nak letak gambar lain pulok!


okey dah tukar gambar baru..
then selepas dan sesudah berbulannnn aku pakai banner ni..
aku pun rasa nak tukar dengan mud pinky lagiii!!
hahaha bajet comel!


okey inilah banner sekarangg!!
taraa!!
i likeee!
tapi lepas ni aku nak edit lagiik..
to be continued!

bye!

2 comments:

mademoiselle liana said...

ha bleh la jaq aku plak bab design ni....lgpn sem ni aku blajaq rekabentuk...biul lg ni

Eina Sakinah said...

bleh je.. tp cmne nak ajaq? aku n hg jaoh.. huhu