Monday, March 12, 2012

Style CAPTION gambar dalam FB


Hahah.. mula-mula bila tertengok gambar ni orang dok share dalam FB 
aku tergelak sorang-sorang..
part mula-mula tu aku terasa gak la 
sebab aku suka la ambik gambar sendiri macam tu..
tapi part CAPTION dia tu takdak la aku nak tulih macam tu.. haha serius cam siall je..
What the F?
hahaha..

tapi caption caption macam tu selalu aku jumpak dalam FB aku..
ada la 2 3 orang dok tulih camtu..

"i know , im not beautiful like U"
"i tao y i tha lawa cam kowg n cam gf kowg"
"tak cuns cam kuwg"
"tak sechantek anda"
"ta cantik cam kworang"
"aku tak cumel cam hampa"
"aku tawu aku thaa chantekks"



Okeyy okeyy fine! tu FB ko, suka hati ko la nak tulih apa kan?
but tolong la jangan nak merendah diiri terOVER sangat!
sakit mata nak baca..
FYI, kalau kau tulis camtu pun tak bermakna orang nak komen cakap
"ouuhhh kaw sangaddd cunss!"
kan?

okey sorry to say la sapa nak terasa..
tapi menda ni serius selalu terjadi dalam FB ni..
so pikir pikir la ye!
byeee u olsss!

No comments: