Friday, August 24, 2012

Salam Aidilfitri 2012


nah kad raya dari aku!
ikhlas dari hati yang tulus suci lagi murni ini.. wahh gitu!

untuk sesi post ni aku malas nak taip banyak.
just nak share about my hari raya story,
macam selalu lah,
memang time raya balik Taiping, Perak lahh haruuss!

Hari Raya Pertama


 macam team nasyid kan?
ohh kay! memperkenalkan dari kiri aku, kakngah, mak and kakya.
ni antara siblings-siblings yang ada pada hari raya pertama.


harus salam dan minta maaf dan yang paling penting sekali bagi duit raya dekat mak!
masa kita kecik-kecik mak yang bagi duit raya,
dah besar kita la pulak bagi duit raya pada mak. kan? 


anak buah pulak salam acu.. nasib baik anak buah acu ada 6 orang je.. 
leh la bagi lebih sikit kan ?


sesi tayang duit raya untuk bagi dekat budak-budak. eheheh


dah habis bersalam-salaman dekat rumah,
harussslah pergi rumah tok wan pulak..
beraya dengan sedara mara.. baru meriah baq hang!


HARI RAYA KEDUA



sesi beraya ke kampung abah pulak.. 
raya sakan pusing pusing
pergi rumah tok sedara, mak sedara.. semua pi laahh!
ahhaaahaha



okey ini over! gaya versi "5 days mc & sore eyes"... kau ade? hahaa
kalau tak tau leh search youtube. haha

HARI RAYA KETIGA


bila semua adik beradik balik dan ada di rumah,
mula la sesi tangkap gambar gedik -gedik.
paling tak boleh belah time ni kami tangkap gambar dekat rumah orang.
ada aku kesah rumah orang ke tak? janji ada gambar.. hahaha kan?


lagii versi versi mengedik depan rumah orang di bawah :-



maaf, budak budak ini telah disampuk oleh hantu sore eyes.. hahaa

lastly! my FAMILY POTRAIT


okey sekian sahaja dari saya 
mengenai klik klik photo raya saya ini yang dirakam dalam my new slr camera iaitu Canon EOS 600d.
sekiann!

2 comments:

Fifi Athirah said...

waaahhhhh tema ala2 blue juga, bestnyeee dapat snap pict kat lake garden ...... nak jugaaaaa

Eina Sakinah said...

a'ahh... tema blue turqoise...
hehehee yeee besstt sgtt snap kat sana... siap bw kusi lg.. hahahahaha