Wednesday, February 27, 2013

its all about my haters

Assalamualaikum...
 
jam menunjukkan pukul 10 pagi waktu malaysia,
sejak pukul 7 pagi tadi lagi saya asyik bersin bersin.
adakah ini petanda nak selesema?
haih..
okey bukan bab selesema yang saya nak ceritakan.
 
the topic is
harini saya ada lah tengok facebook seorang budak perempuan
 yang dulunya saya rasa dia tak sukakan saya. -oh sekema abes ayatttt T_T
kenapa dia tak suka kan saya? saya pun tak tau..
sebab saya tak pernah ambik port langsung pasal dia..
dia yang add, dia yang stalk profile saya, then dia yang unfriend.
macam sakit mental gayanya disitu kan?
saya tak kisah acctually dengan dia..
saya anggap dia macam adik adik jela kan sebab dia kawan dengan kawan saya.
which is, saya anggap kawan saya tu macam adik sebab umur jauh la beza.
tapi dia macam cemburu buta tak bertempat..
oh hello, saya taknak pun lah boipren awak tu..
dia saya anggap dah macam adik ohkey!
saya dah ada boipren ohkeyy..
so saya pun ignore jela dia walopon boipren dia
mintak tolong saya daftar dekat awek dia itu ini
saya buat jela pasal kawan punya pasal..
tapi dia punya jelous sudah tahap impak maksima.
so saya pun wat relax je..
then satu hari saya tersedar yang muka dia sudah tiada lagi
di news feed mahupun friend saya.
saya tekan profile dia dan tengok "add friend" balik.
so saya wat relax dan anggap takde apa..
 
so harini saya ternampak kelibat dia komen komen dekat facebook boipren dia tu.
saya pun tekan profile dia,
nak dijadikan cerita saya nampak link blog dia..
dulu saya pernah follow blog dia, dia tak follow saya balik,
tapi saya tak kisah la kan. saya tak harap dia follow balik.
tapi alangkah terkejut beruk dan hampir terkujatnya saya
tengok nama belog dia pun ada its all about dot dot dot nama dia.
apakah ini???
kata benci saya, tapi asal nama belog kita macam sama sama gitueeww~!
saya dah guna its all about ni dari zaman mula buat belog lagi,
tapi dia pakai baru tahun ini 2013.
saya sebenarnya tak kisah kalo ada blogger lain ada tulis camtu,
actually tu ayat tu kan universal, sapa pun boleh nak guna..
tapi kalau dia guna, saya agak terkujat. sebab, dia benciii gila kot kat saya.
nampak macam poyo sebab saya argue pasal ni..
tapi kenapa sounds like kita punya nama belog sama?
 
 
auchhhhhhuu! ohhh bersin!
 
 


3 comments:

E'in said...

hahahaha... kelakar gile perangai die tu.. abaikan je wak...

Unknown said...

Follow saya jugak! .. Thanx gojez! :)

Eina Sakinah said...

yupp sy ignore je.. hehee yes! folow back :)