Tuesday, May 28, 2013

All is well

All is well, All is well..

hurm nape lah mood saya harini..
bukan harini je, semalam pun sama.
saya sebenarnya tak suka moody moody tau..
tapi saya rasa macam bulan Mei ni bulan paling tak best saya lalui tahun ni..
banyak sangat laa berita berita yang tak sedap dan sedih di dengar..
bagi saya lah kan, bukan bagi korang..

banyak sebenarnya cubaan dalam hidup ni
ada yang kita leh hadapi, ada yang tak boleh hadapi..

seronoknya lah kan tengok orang bahagia..
seronoknya tengok orang kawin..
seronoknya tengok orang ada anak..

tu lah kan.. orang kadang kadang cakap saya ni untung..
saya pun tak tau laah ape maksudnya untung tu..
sebab saya tengok diri saya ni masih tak untungnya lagi..
untung sebab keja tetap je? ye itu mungkin rezeki saya part tu..
tapi korang lagi beruntung kan? dapat kawin, dapat masuk Universiti,
dapat gaji lagi hebat lagi.. kan? so mana untungnya tu kawan kawan tersayang?

kadang kadang bunyi macam saya ni macam takleh terima takdir kan?
saya boleh terima takdir.. cuma kadang kadang selalu ape yang saya nak tak dapat lah.


so bila hati saya tak tenteram camni saya banyak banyakkan beristigfar jelah..
Alhamdulillah...
Semoga Allah memudahkan perancangan saya,
Amin...


7 comments:

✿INA AINAA✿ said...

hurmm... apa yg eina rasa, sama la apa yg ena rse... tapi ena yakin dengan ketentuan Allah.. kerana Allah ena kembali tenang

Eina Sakinah said...

tulah ena..hanya Allah yg maha mengetahui..

E'in said...

xbest laa eina moody2 nie.. senyum...... :)

Eina Sakinah said...

yup e'in.. arini eina leh senyum dah.. smlm je.. hihi :)

dEdEQ dE wIshEs said...

INSYA ALLAH .. SUMENYE AKAN D PERMUDAHKAN .. AMIN

* PERGHH . TOMEINYE HEADER

Eina Sakinah said...

terima kasihh :)

E'in said...

eina bile nak update nie? hihi