Friday, June 14, 2013

Bahang Patriotik Siti Sakinah - Utusan Malaysia Mega 12/6/13


Assalamualaikum..
eh haii.. hihihi camne saya nak taip hari eh?
emm.. korang...
korang beli tak paper UTUSAN hari rabu haritu? yang tarikh 12 Jun 2013 tu?
emm tengok tak dekat paper yang size kecik yang mega tu?
Nampak tak muka sape?
kakton????!!! bukan bukan..
tu laa muka Siti Sakinah Jamaludin..
budak yang isi pipi lagi besar dari isi perut tu..
hahahaha
 
 
 
tudiaa kan.. abang saya cakap pipi leh hidAng air tea o.. hurm k fine!!
tapi ramai tegur saya Nampak gemuk.. gemuk sangatkah?
depan depan kurus je kan? (ayat nak sedapkan hati sendiri T_T)
actually lately ni saya kuat makan laa..
dah laa kuat makan, pastu fast food je memanjang..
kalo takde kfc, mcd, pizza, subway dalam seminggu tu memang tak sah laa kan..
huhu haiyoooo T_T
 
 
pagi pagi lagi saya dah sampai ke petronas untuk membeli paper..
beli 3 set pulak tu.. sebab takot nanti lama lama hilang pulak kalau beli satu
beriaaaa sangat kan.. huhu tapi kalau korang dekat tempat saya..
mestii feeling excited jugak.. keh keh keh





bila tengok sendiri punya muka, sendiri punya nama pun rasa cam tak percaya..
ehh aku kee ni? eh aku ke? asal gemuk?ehh bukan aku kot! statement takleh terima kegemukkan diri
 
haha gitu laa feeling saya masa baca paper ni..
masuk office semua orangg cakap "waaa artiss" "waaa artis"
rasa kembang segalaa idong yang ada.. hehehe..
dalam satu hari tuu saya dok senyum je.. sebab seronok kan..
 
oh yea, pada sape yang tak beli paper pada hari rabu haritu,
leh laa bace online dekat link bawah tu kat sini..
boleh sekali laa tengok kasut bling bling yang saya beli semata2 untuk photoshoot ni..
dalam paper tak Nampak sebab kena crop T_T
 
 
 
okey itu saje! byee <3 p="">
 
p/s : baju beli sebelum hari photoshoot, kasut beli sama hari dengan photoshoot (semata2) kih3

4 comments:

mademoiselle liana said...

wah terbaek la kinah...tp npe adik bradik 2 org plak?hehe...
congrats!

Unknown said...


oh , akak rupenya~
masuk paper seh .
btw done follow .
follow back ye
blackisswhite.blogspot.com

Fifi Athirah said...

cik retissss .. nak sign please please please

Eina Sakinah said...

thanks semua :')

hahaha bab adk bradik tu wartawan tsilap dengar laa :)