Saturday, June 29, 2013

Floria Putrajaya 2013

Assalamualaikum,


Yeay korang.. dah pergi tak Floria Putrajaya 2013??
saya ni memang la, kalau ada apa apa aktiviti di Putrajaya tu,
memang lah selalu sangat pergi..
sebab dekat sangat uols dengan rumah saya..
kalau kayuh basikal tahap pocket rocket man pun mesti sampai.. ehee

masa time saya pergi tu time jerebu..
memang pagi and tengahri tu teruk sangat jerebu..
dalam rumah pun bau asap je.. maklumlaa umah saya belah atas pulak tu..
lagi kuat laa bau...then dah relax relax dalam pukul 4 camtu saya tengok dah kurang sikit..
Alhamdulilah.. bolehlaa keluar.. hihi

so sampai je tengok dah ramai gila kot orang.. parking pun full..
disebabkan saya pandai jalan dekat putrajaya ni (pandai la sangat)
so saya dapat parking dekat dan tempat tak jem.. gituww statement..

masa pergi tu ramai jugak la pakai mask..
tapi bagi saya time tu tak jerebu terok dah..
rilex lagi lah boleh jalan senyum senyum posing posing gituw.. hihi

saya pakai baju dan tudung tema hijau sebab nak pergi ke taman taman kan..
harap tidak tenggelam dengan daun daunan di belakang.. hihi


oh yaa... floria 2013 tema tahun ni adalah orkid..
so penuh la bunga orkid..
nasib laa mak saya tak ikut.. kalau tak habiss di borongnya
maklumlaah peminat orkid yang tegar.. hihi

 







okey dah tak tahu nak taip ape dah..
hahaha okey bye..
muahhhh!

4 comments:

Unknown said...

posing habis. hehe
eh, dengar malam2 ada pertandingan kapal berhias kan ?

Eina Sakinah said...

hehehe yup malam2 ada kapal berhias.. tapi aritu x pergi pun.. malam ni atau malam esok baru nk pergi :)

E'in said...

ein xpenah pegi pun yunk sbb jauh... hihi... but, knsert die ade zarul umbrella kan? yg tu rugi ein xpegi!! :p

Eina Sakinah said...

tu la.. ina pegi pun sebab dekat je e'in.. huhuhu.. yeke ada zarul? ina x tahu pulak sbb time ina pegi xde.. huhu..